søndag den 11. juli 2010

Rustfrit stål i alle regnbuens farver

"Dacapo Stainless lagerfører i dag Europas absolut bredeste sortimenter indenfor rustfrit stål. Vi har op mod 15.000 varenumre, som spænder over svejste og sømløse rør til stænger, plader, flancher, ventiler og alle... former... for fittings."

Sådan lyder det med spændt voice-over i Dacapo Stainless' videopræsentation - tydeligvis sagt med henblik på at vække forbløffelse hos seeren. Men ikke hos mig. Det er sort snak!
Jeg kan knap nok kende forskel på rustfrit stål og ægte sølv; jeg anede ikke, man brugte søm i rør, og kan derfor heller ikke se det helt store i sømløse rør; stænger & plader får mig til at tænke på Pingvin-slik & Marabou-chokolade; og så ser jeg altså ingen grund til dramatiske kunstpauser i sætningen "alle... former... for fittings"
Alligevel er jeg dybt betaget af Dacapo Stainless. Hvorfor? Fordi:


Da Arthur, Mejse & jeg i går aftes kørte hjem fra Vedersø Festival, kom vi forbi firmaets centrallager lidt uden for Silkeborg.
Dacapo!
Bygningen er beklædt med glas i alle regnbuens farver, som står i flot kontrast til det grå metal. Jeg var simpelthen nødt til at holde ind til siden og tage et par billeder af herlighederne, som indefra må have set fantastisk ud på denne smukke, skyfri sommersolnedgangsaften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar