tirsdag den 20. juli 2010

Panini m. fyld

Det er efterhånden sjældent, jeg køber nyt til min Disney-samling - primært fordi jeg allerede har det meste, men også fordi samlingen står gemt væk her i Strandby. Nu er jeg imidlertid kommer i stemning efter at have sovet i det gamle værelse et par nætter, så i går i Aars Ydre Missions Genbrugsbutik købte jeg disse tre Panini-samlealbum fra midten af 90'erne.


De er i rigtig fin stand & med masser af klistermærker - i 'Løvernes Konge' er der oven i købet stadig originale indlæg. Som I kan se på det nederste billede af Panini-samlingen før de nye indkøb, har jeg to af dem i forvejen, men de er helt tomme.
Jeg køber altid den slags samlealbums, når jeg finder dem, hvad enten de er fyldte eller ej, for måske er der mangler i det ene, som til gengæld findes i et andet.


De er allesammen købt antikvarisk med undtagelse af 'Tarzan', som er fra den lokale Spar-købmand - det er i øvrigt det eneste komplette album, jeg har.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar