torsdag den 22. juli 2010

Disney-guf

Jeg synes jo, det er oplagt at skrive lidt om min Disney-samling, nu hvor jeg er omgivet af den en hel uge - men jeg har haft store problemer med at finde ud af, hvordan den skal præsenteres.
Der gemmer sig så mange spændende ting fra 30'erne og frem til i dag, at jeg ikke kan finde ud af, hvor jeg skal begynde. Derfor lægger jeg ud med noget ret dumt...


I husker vel alle sammen Smarties-rørene med de fine plastikfigurer på lågene, man kunne samle. Jeg har en del af dem stående rundt omkring; klassiske Andeby-karakterer, Snehvide & hendes syv dværge og nogle jungledyr, jazzmisser, plysbjørne samt bevægelige løver.

Men jeg har såmænd også gemt nogle af rørene...


... og til Peter Plys har jeg oven i købet også en slikpose plus et par små pastilæsker...


... samlingen inkluderer også en del poser & papirer til slikpinde med figurerne fra Mickey Mouses & Anders Ands univers...


... og en masse indpakning fra ispinde og -bægere!
Derudover har jeg nogle gamle papbokse til morgenmadsprodukter og et par pakker med Anders And-kiks... den ene stadig uåbnet.

Tro mig, når jeg skriver, at jeg ejer andre og mere interessante samleobjekter; såkaldt Disneyana. Men dette indlæg giver en god fornemmelse af, at jeg igennem årene har gemt alt der stod 'Disney' på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar