søndag den 18. juli 2010

Farvel til farmor & farfar

Så er søndagsrockerne kørt mod solskinsøen...


... og vi er flyttet ind i villaen på Farsøvej i en god uges tid.

Da vi kørte på Viborgvej mod Strandby i går aftes, passerede vi et stort træskilt ved afkørslen til Hvalpsund, hvorpå der stod malet: "Havnefest Kræmmermarked uge 28" Jeg besøgte markedet for et par år siden, og huskede det som ret godt.
Efter farvel til Arthurs farmor & farfar tog vi én af de tre biler i indkørslen, vi nu har til rådighed, og kørte til feriens første loppemarked.
Det er altid en oplevelse at være i Hvalpsund! Jeg fandt en helt fantastisk ting, men inden jeg viser Jer dén, skal I altså lige se nogle... lad os kalde dem stemningsbilleder.
Og ja, tivoli er åben.






Og nu skal I bare se!
Jeg fik startet en samling til markedet på Ingerslevs Boulevard for et par uger siden, men jeg havde ikke regnet med at få den gjort dobbelt så stor allerede:


Den første Bouli-figur jeg købte kostede 1 krone, mens denne her var næsten 4000% dyrere! Jeg var lidt i tvivl om, jeg skulle købe den, men som Mejse så smukt sagde, så er 40 kroner jo bare dét, den har kostet fra ny...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej samler du de der Bouli figur? Kan du ikke sende mig en mail på Oliver.Stepniewski@gmail.com med et billede af din samling? :) Vil meget gerne se dem

Send en kommentar