tirsdag den 10. januar 2012

Som far, så søn


Min Facebook-væg har aldrig fået så mange likes og comments som i går aftes, da Asger postede dette billede. Familie, venner, tidligere kolleger, klassekammerater og efterskolebekendte, som jeg ikke har set i flere år har stået i kø for at synes godt om denne manipulation af et familieportræt. Personligt synes jeg, vi ligner Fritz Farlig og Puslingen fra Mickey Mouse-historierne mere, end vi ligner Arthur og far.

Jeg har bare en ting at sige: Dumme, dumme Asger!
Nu har jeg inviteret ham på baconpopcorn og daim-is... så kan han bare selv om det, kan han.

3 kommentarer:

Louise Sloth sagde ...

Synes bestemt godt om :-)

Kras Kjaerholm sagde ...

Jeg tager imod din udfordring med baconpopcorn og daim-is. må den bedste mand vinde!

A + K = ♥ sagde ...

Årh, hvor er søde begge to :D

- Anne

Send en kommentar