søndag den 9. oktober 2011

Martin Brygmann nøgen - igen...


... igen, igen! Det er ikke så sjældent, man får lov at se Martin Brygmanns såkaldte ædlere dele. 
Første gang jeg havde æren var i Niels Gråbøls hippiekomedie 'Det Store Flip', hvor Martin Brygmann bruger rulleteksterne på at springe rundt ved solnedgang spillende blokfløjte og iført pandebånd - som det eneste.
Dernæst var der de to shows med Det Brune Punktum: I 'Helbredelsen (af manden med den visne hånd eller du må godt i numsen)' hev Peter Frödin og Hella Joof hængerøvsbukserne af Martin Brygmann under nummeret 'Jeg har tabt mig', som i øvrigt kan ses på YouTube. Opfølgeren 'Far brugte ikke noget' startede med en fortolkning af eventyret 'Kejserens nye klæder' - med Martin Brygmann som kejseren.
Senest havde vi fornøjelsen af kalorius i Nikolaj Lie Kaas og Martin Brygmanns forstenerstøv-sketch ved dette års Zulu Comedy Galla. 

Og nu er den så gal igen - eller hvad man nu skal sige. Martin Brygmann har nemlig for nyligt uploadet en musikvideo til hans nye single 'Jeg er forelsket i mig selv', hvori han optræder nøgen med isbjørneskind, pejs og det hele. 




Ja, egentlig ville jeg bare frem til, at jeg synes sangen er rigtig god, og videoen er enkel, men præcis og så videre, og så videre. Men jeg satser på et par ekstra hits via Googles søgemaskine ved at inkludere ord som 'nøgen' og 'nikolaj lie kaas'.

2 kommentarer:

Kim sagde ...

Hehe, hvis du vil have flere hits fra google, så lav et indlæg omkring Megan Fox evt. med et par billeder. Jeg får langt de fleste af mine google hits pga. et meget gammelt indlæg omkring MEgan Fox og Transformers :P

Jesper Pedersen sagde ...

Tak for tippet, Kim:) I foråret skrev jeg et indlæg om 'Scary Movie 5' og spoofplakater generelt, og der er en 40-50 besøgende om ugen på det. Det er sjovt at se på, hvor ens læsere kommer fra og ikke mindst hvad de søger på på Google. Hvem ved, måske din kommentar kan give mig et par nye læsere - du har trods alt nævnt hendes navn to gange ;)

Send en kommentar