fredag den 7. oktober 2011

Jeg har skrevet en ny sang: Uanset om du ka' li' det eller ej


I går satte jeg mig ned for at skrive en sang. Det gør jeg ofte, men i går var markant anderledes end de fleste andre gange. For efter blot fem minutter havde jeg faktisk skrevet en ny sang. En go' én, hvis jeg selv skal sige det. 
Efter at have konsulteret Mejse og min gode ven Morten Hede fik jeg rettet teksten lidt til, og nu er 'Uanset om du ka' li' det eller ej' færdig... tror jeg:




Jeg har fundet en niche, hvor jeg skriver fængende, små sange, som umiddelbart oser af sødme og kærlighed, men som ved nærmere eftersyn er perverse og manchauvinistiske. Det synes jeg er sjovt!
'Uanset om du ka' li' det eller ej' er den første færdige sang, men der ligger en del ufærdige på skrivebordet. Sange med titler som 'Halen mellem benene' og 'Husker dig som en elefant'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar