mandag den 17. oktober 2011

De Skamløse ved vesterhavet


Vi er så skamløst heldige, at mine forældre har et lækkert sommerhus ved vesterhavet, som vi skal nyde resten af ferien i. Vejrudsigten lover en del regn, men så længe det også blæser så lynget rusker i klitterne er regnen velkommen. Vesterhavet tager sig nemlig bedst ud i stormvejr, og sommerhuset er både installeret med den nyeste teknologi indenfor ild og kogning af kaffebønner. En god bog er naturligvis heller ikke at kimse ad, og eftersom jeg ikke nåede på biblioteket, er det ikke så ringe, at der ligger et splinternyt anmeldereksemplar af Uffe Stormgaards politiske thriller 'De Skamløse'. Det er endnu en opgave, jeg har fået fra Kulturkongen.dk, som efterhånden har været en helt god forretning at melde sig gratis til; jeg har været i biografen, teatret, på kunstmuseum, hørt musik og skal nu altså også læse en bog.
Om 'De Skamløse' er god vil vise sig om senest 14 dage, hvor jeg skal anmelde den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar