tirsdag den 4. oktober 2011

Lige nu og her


Jeg kom pludselig til at tænke på dette nummer, som Morten Remar fra Back to Back og Kristian Leth fra The William Blakes skrev sammen for lidt over to år siden.




Back to Back og The William Blakes er to af mine største musikalske inspirationer. Back to Backs 90'er comebackalbum 'Solfanger' er efter min mening noget af det ypperste, der er produceret nogensinde, og The William Blakes har virkelig fanget mig med deres eksperimenterende musik og vilde energi.
Jeg blev meget glad, da jeg fandt ud af, at Leth og Remar havde startet et projekt sammen!
Tilbage i 2009 blev der i kølvandet på singlen 'Lige nu og her' annonceret et helt album, som desværre aldrig udkom. Måske Kristian Leth fik for travlt med The William Blakes? 

I mellemtiden har Morten Remar sat gang i et soloprojekt, som så vidt jeg kan se på hans Facebook-side snart står til udgivelse. Spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar