søndag den 2. oktober 2011

Jeg smutter nok lige forbi Blockbuster igen i morgen


På vej hjem fra en aftenindkøbstur i Fakta, smuttede jeg forbi Blockbuster for at tjekke byttebørsen ud for uundværligheder.

Jeg fandt en dvd-boks med alle fem sæsoner af 90'er sci-fi-serien 'Babylon 5' - 200 kroner for 110 afsnit, som hver har en længde på 45 minutter. Blockbuster lå også inde med spillefilmen 'Babylon 5: The Lost Tales', som blev udgivet direkte til dvd for et par år siden. Den kostede sølle 20 kroner.
Og jaja, jeg ved godt, jeg har sci-fi nok i min nyligt indkøbte Star Trek-samling - men så vidt jeg ved er 'Babylon 5' en fed, fed serie, og så har jeg svært ved at modstå fristelsen for at kunne købe en næsten komplet franchise for så få penge. 


Derudover fandt jeg en bluray-boks med de fire første film i 'Fast & Furious'-franchisen til blot 100 kroner. Jeg har aldrig set nogle af filmene, men har haft lyst til det længe - særligt efter 5'eren for nyligt fik så flot kritik ved biografpremieren. pudsigt nok læste jeg en meget positiv anmeldelse af 'Fast & Furious 5' på Filmz.dk umiddelbart inden jeg gik ned i byen.


Men, men, men jeg gik tomhændet hjem fra Blockbuster. Godt nok er det  gode tilbud, men jeg har jo lige brugt et betragtelig håndfuld ører på førnævnte Star Trek-samling, og det skal jo helst heller ikke tage overhånd. 
Jeg tror, jeg vil kigge samlingen igennem for film, jeg kan sælge Blockbuster og dermed tjene de 300 kroner ind på min Blockbuster-konto. I øjeblikket giver de nemlig også lidt ekstra for brugte film til deres byttebørs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar