lørdag den 20. august 2011

Little Dracula - ubrugt i original emballage


Når vi besøgte skolebiblioteket en gang om ugen i de små klasser, lånte jeg oftest nogle bestemte bøger. Serien om 'Lille Dracula', som Martin Waddell og Joseph Wright lavede op gennem firserne, var én af mine favoritter.
I 1991 kom en tegnefilmserie og dermed naturligvis en masse merchandise. Jeg kan huske, jeg fik en Lille Dracula-figur, hvis røde øjne kunne lyse, samt en megasej Coffin Car, som kunne transformeres fra kiste til øse.


Både figuren og køretøjet er for længst givet videre, men i dag på bagagerumssalg fandt jeg fire actionfigurer fra serien, stadig i original indpakning og derfor også med alt tilbehør.





Jeg købte dem af en ældre dame, hvis søn havde arbejdet hos Fætter BR dengang. Nu ville hun af med hans ragelse og solgte dem for en 10'er per styk. 
Jeg slog selvfølgelig til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar