tirsdag den 9. august 2011

Langt ude


Det er ikke kun Kinderæg og kæmpetrøfler, de kan byde på i Saltum mellem Løkken og Blokhus. Se bare her, hvad vi faldt over af lækkerier i en lille butik, da Mejse og jeg gik en tur i byen for et par uger siden.






Hundredevis af Star Wars-figurer i alle mulige afskygninger!
Jeg kan rigtigt godt lide George Lucas' univers, men er ikke decideret samler. Jeg tør nok ikke rigtigt ikke gå i gang af frygt for omfanget. 
Der var dog rigtigt mange fine ting i denne butik, og priserne var oven i købet meget fair, så det kriblede en del i fingrene!

2 kommentarer:

Trine sagde ...

Uh, nu får jeg lidt hjemve ;-). Det er jo min barndomsby du har flashet fra.
I gamle dage var butikken en manufakturhandel, hvor der lugtede rigtig støvet, og hvor de var ufatteligt fine på den.
De ville have vendt sig i graven hvis de så, at der nu blev solgt Star War-figurer fra matriklen......

Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents sagde ...

Uh!!!! Fedt!

Send en kommentar