torsdag den 25. august 2011

16 nye minifigurer


Lige som jeg står og ligger rene boxershorts sammen til tre uger i Frankrig, ringer det på døren. Jeg havde jo håbet, de nåede at komme, inden jeg tog af sted - og det gjorde de så: seksten nye Lego Minifigures til dén fantastiske samling. 
Måske, når jeg kommer hjem den 15. september, Mejse i sin kedsomhed og sit afsavn har kreeret en ny ramme magen til dem, de fire første serier af Lego Minifigures står udstillet i.



Billeder af den sjette serie Lego Minifigures er endnu ikke blevet offentliggjort, men tilsyneladende er ti af figurerne alligevel kommet online uden Legos samtykke.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Jesper
Kan du fortælle hvor man kan købe figurene, så man er sikker på at få "en af hver"?

Henriette sagde ...

Åh, det gad jeg også godt vide: Hvordan man kan være sikker på, at få én af hver. Jeg er blevet ret god til at mærke efter gennem posen, men det ser også lidt dumt ud at stå der i butikken og gramse på alle poserne, mens min søn bliver utålmodig. Vi (aka jeg) vil så gerne have indianeren fra den grønne serie.

Jesper Pedersen sagde ...

Hvis I vil købe enkeltfigurer, mener jeg at klodskassen.dk har langt de fleste - nogle af til lidt pebrede priser.
Ellers prøv at søg på dba.dk - jeg har fået kontakt til en herre derigennem, som jeg ved har nogle stykker til salg via hjemmesiden... til billige penge!
Jeg tror, han gør det, at han køber en hel kasse - og så forsikrer Lego om, at der er mindst 3 samlede serier i sådan én. Når han så sælger dem videre, kan han tjene kassen ind igen... ret smart.

Send en kommentar