tirsdag den 23. august 2011

Besat af et motiv


I weekenden fotograferede jeg dette vægmaleri på Sason Pizza & Kebab House i Farsø. 
Det skildrer byen som metropol med høje huse, brede fortove og masser af mennesker. Jeg syntes ret godt om det sorthvide motiv på den orangerøde væg, og min tanke var at sammenligne det med et fotografi af Farsø bymidte, som den egentlig fremstår; flad, smal og forladt.

Jeg fik imidlertid aldrig fotograferet Farsø bymidte, da jeg havde travlt med at spise en i øvrigt dejlig pizza med tomatsovs og ost.

Men i dag sprang ud af det blå en ny sammenhæng, hvori vægmaleriet passer perfekt. På øverste torv i Viborgs Skt. Mathias Centret udstiller nemlig for tiden kunstneren bag, og det viser sig, at Broadway-motivet går igen flere gange. 
Faktisk... hele tiden...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar