onsdag den 22. december 2010

Vinter fuld af sommerfugle

Uha, jeg elsker god chokolade!
Og hvis økonomien tillader det, er der ikke noget bedre chokolade, end den Summerbird tilbyder.

Jeg cyklede forbi butikken i Latinerkvarteret på vej hjem fra vuggestuen i dag og købte ni Grand Cru-flødeboller med Valrhona-overtræk & lækker marcipanbund. Dem tog jeg med på Thors Mølle, hvor Arthur & jeg gik ud for at ønske kokke & tjenere en glædelig jul.
Det blev ganske vist 170 kroner for hvad der svarer til en almindelig bakke flødeboller, men for det første smager de her virkelig, virkelig godt! og for det andet vil det sige, at jeg har brugt sølle 18 kroner på hver af mine dejlige kolleger for at gøre dem glade på en travl lillebittejuleaften.
Jeg synes, det er godt givet ud.


Jeg har faktisk også en æske med ni petit four stående, som jeg har fået i julegave af vuggestuen. Især den runde med hvid chokolade & rålakrids glæder jeg mig til - den blanding smager fantastisk!


Der blev i øvrigt en enkelt flødebolle tilbage... den er til Mejse - hun plejer nemlig at være så sød til at dele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar