lørdag den 18. december 2010

Tomater, rosenkål &... snebolde?

Hvorfor skal feta altid være i tern?


Tidligere på ugen stillede jeg mig selv ovenstående spørgsmål, i det jeg ville lave en lille salat af cocktailtomater, blancerede rosenkål & feta.
Jeg elsker at servere rund mad, og vi har én gang før serveret de små mozzerellakugler i en tomatsalat. Men nu havde vi altså noget feta, der skulle bruges, så den rørte jeg lidt ud og formede et par små bolde.

Det blev en ret sjov servering - men næste gang vil jeg bruge godt med olie, så jeg måske undgår den ru overflade.

1 kommentar:

Nancy sagde ...

Hej Jesper !!
Hvor jeg glæder mig til 2. juledag, da jeg ved du skal stå for madlavningen sammen med din mor, det er altid spændende, hvad du/I finder på af lækkerier. Vi skal jo også se Arthur igen og være sammen med Mejse - dejligt!!!
så håber vi Arthur's øjenbryn er helet op igen.
knus mormor

Send en kommentar