onsdag den 22. december 2010

Pathetic Pancake

Der er to vigtige regler om pandekager:
1) Dén der laver portionen må selv spise den første pandekage, mens han/hun laver resten.
2) Den første pandekage skal mislykkes (derfor gør det heller ikke noget, den bliver spist med det samme)

Jeg har lige lavet en portion pandekager til i morgen formiddag - og jeg skal love for den første mislykkedes.

Mejse kaldte den ynkelig, men jeg går så langt som til at bruge ordets engelske oversættelse pathetic, som er noget af det mest nedladende, jeg kan komme i tanker om.

Resten af bagningen gik strålende.


Den sidste smule dej hældte jeg på panden i håb om at lave en pæn, rund minipandekage, men i stedet valgte den at forme sig til et girafhoved.


Hvilket giver god mening, giraffens hud taget i betratning.

Og apropos pandekager, vil jeg vise Jer én af mine seneste pakkegaver fra juleMejsen.

Tre Rasmus Klump-påklædningsdukker fra Tiger.
Der er kommet en masse Rasmus Klump-merchandise på det sidste, men det er sjældent man finder noget i den gamle stil - disse figurer er i Vilhelm Hansens originale design, og der er masser af flot tøj med til dem alle tre.

Nå ja, forresten... pandekagebunken er præcis en fjerdedel af, hvad den ser ud på billedet. Jeg lagde dem i firdobbelte lag - ellers kunne jeg ikke få mig selv til at skrive om Rasmus Klump.

3 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Godt du lige afslørede dit snydetrick med pandekagebunken, ellers følte jeg mig virkelig mødt af min overmand!

Fine Rasmus Klump'er. Er han blevet moderne igen?

Glædelig jul til jer :)

Jesper Pedersen sagde ...

De gør i hvert fald et forsøg på at gøre ham moderne - men jeg ved ikke, om det lykkes.
Der er kommet en masse bøger & ting med nye og enklere figurer - og derudover er der alt det halløj med Rasmus Klump-babyerne lidt a la Disney Babies, som blev lanceret i 80'erne.

Jesper Pedersen sagde ...

Og glædelig jul, Julia:)
Jeg glæder mig til at skyde nytåret ind!

Send en kommentar