tirsdag den 1. november 2011

Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents: MIG!


Jeg er netop blevet tilknyttet som fast anmelder af horrorfilm og lignende på den danske blog Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents.

Allan Sørensen som siden maj har kørt bloggen ene mand, søgte for et par uger siden efter nye hoveder til en kommende anmelderstab, og den er jeg nu blevet en del af sammen med to andre erfarne filmbloggere.
Jeg kan naturligvis kun anbefale, at man melder sig som fast læser af sorensencinema.blogspot.com og  Facebook-gruppen, for der er god grund til at synes om Allan Sørensens koncept. Hans - vores - anmeldelser er gode og grundigt gennemarbejdede... og lidt lange. Til gengæld udkommer der ikke mere end nogle få stykker om måneden.

I løbet af november udkommer min første anmeldelse af science fiction-gyseren 'Terminal Invasion', instrueret af Sean "Friday the 13th" Cunningham og med Bruce "Evil Dead" Campbell i hovedrollen, og jeg har allerede et par gode titler i baghovedet til kommende indlæg. Jeg er spændt på at se, hvad mine nye kolleger hiver frem fra de støvede hylder - det ser ud til, der bliver rig mulighed for at få udvidet sin horrorhorisont!

2 kommentarer:

Robert Johannes Rasmussen sagde ...

Jamen, det er jo fantastisk! Glæder mig til også at læse horror-anmeldelser fra din hånd på SECPP! :-)

Jesper Pedersen sagde ...

Jeg glæder mig til at komme i gang :)

Send en kommentar