tirsdag den 8. november 2011

Sex Toy Story


Det er altså ikke fordi, jeg søger på sexlegetøj i tide og utide, men nu skrev jeg jo om den Baby Toy or Sex Toy-quiz den anden dag, og det fik mig til at tænke på en sjov hjemmeside, jeg blev anbefalet for noget tid siden. 
20 R-Rated Versions of Classic Disney Movies hedder siden, og det betyder jo noget i retningen af '20 Disneyklassikere i versioner forbudt for børn'. På 20. pladsen finder man 'Sex Toy Story', omhandlende to dildoer; en i træ kaldet Woody og en vibrerende ved navn Buzz. 
Det er ikke alle tyve film der er forbudt for børn på den frække måde, for eksempel er der en plakat for 'The Parent Trap' med torturtema og én for 'Mulan' i stil med Quentin Tarantinos 'Kill Bill'.

For at vende tilbage til 'Sex Toy Story' så fandt jeg også denne lille stopmotion-film fra MADtv. Her er Anders skiftet ud med en pige ved navn Dominique og hendes legetøj er alt sammen af den lystige slags - tjek for eksempel Woody i Village People-outfit.
Jeg synes sgu, den er meget skæg og især omskrivningen af Randy Newmans 'You've got a friend in me' til 'You've got a toy in me - you've got some joy in me' er herlig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar