tirsdag den 27. september 2011

Serenade med ukulele-opbakning


Mine venner fra den århusianske ukulele-trio De Originale Kopier akkompagnerede for noget tid siden et stakkels ungt menneske, som med serenadesang på Århus banegård ville vinde sit hjertes udkårne tilbage.
Jeg var naturligvis på pletten med mit kamera i håbet at få noget dramatik i kassen, og det samme var min gode ven, trioens manager; Morten Hede. Det kom der nogle fine optagelser ud af, som jeg har klippet sammen - jeg elsker at redigere film, men desværre er det ikke så tit chancen byder sig. Her er imidlertid resultatet af sådan en chance:




Måske kan du genkende sangen og sceneriet? Søren Sommer, serenadesangeren, har fået idéen fra den britiske ungdomsserie 'Skins', som er blevet vist på TV2 Zulu. Her akkompagneres én af hovedpersonerne af selveste The Ukulele Orchestra of Great Britain, som i øvrigt er værd at YouTub'e.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar