søndag den 3. oktober 2010

Mors kødgryder

Mejse & jeg tog Arthur med på en dejlig tur til Nykøbing Mors i fredags. Følgende fotografi er taget i én af byens små hyggelige parker nede ved havnen...


... det forestiller en sovende Arthur & en gabende farmand.
Den seneste uge er det meste af fritiden gået med at forberede det halvtimes show, som Jesper Paakjær & jeg var blevet bestilt til at optræde med for Morsø Gymnasiums elever.
Paakjær & jeg mødtes på gymnasiet og begyndte at skrive sammen. Vi spillede til en del arrangementer dengang men er også et par gange siden blevet hentet tilbage.
Denne gang havde vi fornøjelsen af at spille for samtlige elever i Morsø Teaters store amfisal. De fine rammer skulle naturligvis udnyttes, så vi fik Mejse til at sy et bagtæppe til os af rød/hvid-stribet stof fra Ikea plus matchende tøj i form af ærmer & en t-shirt.

Hun gav også en hånd med i foldningen af coverne til denne ep, som jeg selv har tegnet for- og bagside til:

Her er en video med vores nyeste sang 'Lever & ånder for kød' - optaget til showet i fredags.





Det er i øvrigt sandt, at min Snøffelelskende lillebror, Mikkel, spiser Frosties med fløde til morgenmad.

3 kommentarer:

Hr. Lange sagde ...

Hehe. Her gik jeg og troede, at det var et lyrisk kunstgreb. Men nej! Mikkel må virkelig være glad for fløde. Og Frosties.

Anette sagde ...

Nej, hvor er I altså gode !!!!

Nancy sagde ...

Flot cover... og flot show!!!!

Send en kommentar