søndag den 31. oktober 2010

Fødevarehyg. (eller: hvordan man kommer ét skridt nærmere sin egen café)

Mejse & jeg har en drøm om at åbne vores egen café med nachos, saftevand, brunchmenuer, slush-ice, varm chokolade, kaffe, chai & meget, meget mere. Vi pusler altid med små idéer til stedet og nærmer os hele tiden med langsomme skridt en realisering.

Tilbage i foråret blev jeg lovet et hygiejnekursus af vuggestuens leder, og nu ser det omsider ud til at blive virkelighed.
Jeg har fået en indkaldelse til såkaldt "fødevarehyg." på Aarhus Tech fra 9. til 11. november. Så fra midten af næste måned må jeg tage penge for min mad, og det bringer os endnu et skridt nærmere caféen.


Med i brevet fra Aarhus Tech var en masse forvirrende ark om hvilke godtgørelser & tilskud, man kan søge, hvis man ønsker kost & logi. De ryger i papirkurven sammen med Krak-kortet, man ellers også har været behjælpelig at sende med. Jeg skal nemlig bare ud af Friskoparken og forbi Silvan... så er jeg der.

2 kommentarer:

Malene sagde ...

Jeg kommer gerne forbi til en kop kaffe, når i gør alvor af drømmen en dag.
Kh. Malene

Jesper Pedersen sagde ...

Du skal være så velkommen:)
Første kop er gratis, og den anden vil jeg godt gi'!

Send en kommentar