tirsdag den 7. september 2010

William Blake på Voxhall

På torsdag skal Mejse & jeg til koncert på Voxhall med dem her:



Og nej, det drejer sig hverken om The Storm, Hej; Matematik, Nephew eller nogen af de mange andre velkendte kunstnere i denne video. Det er nemlig ingen anden end Kristian Leth, Bo Rande og Fridolin & Frederik Nordsø - tilsammen kaldet The William Blakes.


Deres to første albums, som jeg fik sidste jul overhalede hurtigt Olesen-Olesen og Back to Backs 'Solfanger' som mest hørte på min mp3-afspiller, og om en uge udkommer så den tredje plade på bare to og et halvt år.
I går opdagede jeg, at alle sangene fra 'The Way of the Warrior' indtil på mandag kan streames gratis på The William Blakes' bandprofil på Soundvenue - så det gør jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar