onsdag den 8. september 2010

En Arthur-og-far-tur

Mejse er så hemmelighedsfuld i disse dage, så Arthur & jeg har lige været ude at gå en lang tur i blæsevejret.
Jeg ville ønske, det var mig, der blev puttet og kørt afsted med udsigt til en mejsefarvet hæklesvamp dinglende fra en tøjklemme i kalechen. Men så kan jeg bare være glad for, at min søn kun får det bedste af det bedste.


Jeg håber, blæsten fortsætter i næste uge, når vi skal i sommerhus mellem Løkken & Blokhus, så vi rigtigt kan få sand i håret. Lydsporet er i hvert fald sikret med en succesfuld tur på Hovedbiblioteket tidligere i dag.

Om ikke andet skal blæsten bare være der i morgen - så mit fødselsdagsflag rigtigt kan blafre...

1 kommentar:

Nancy sagde ...

Hej Jesper!!!
Stort tillykke med de 24 år...
dit fødselsdagsflag kan da rigtig blafre til ære for dig i dag, håber I får en dejlig dag.
Vi glæder os til at fejre både dig og Arthur
på søndag.... knus mormor og morfar.

Send en kommentar