mandag den 20. september 2010

Alt for tidligt oppe!

Efter en uge i Ferieland skal jeg åbenbart vænne mig til at stille vækkeuret & stå op på det rigtige tidspunkt igen.
Gudskelov tjekkede jeg tilfældigvis telefonen, lige inden jeg satte mig ind i bilen, og opdagede at jeg var tæt på at komme en hel time for tidligt på arbejde.
Nu tror jeg, jeg vil sætte mig og se et afsnit mere af den tv-serie, som var skyld i, jeg først kom i seng klokken halv to i går aftes; den Robert Altman-producerede 'Gun'. En enkelt sæson med seks enkle afsnit fra dengang, fjernsynet kunne køre samtidig med, man lavede kaffe, ordnede vasketøj eller... skrev et blogindlæg om, hvor tidligt man er stået op.

1 kommentar:

Hr. Lange sagde ...

Fjollet! Men også rart, det der med at have tid i overskud. Sker ikke så tit for mig, synes jeg. Velkommen hjem!

Send en kommentar