lørdag den 4. juni 2011

W. C. Fields

Dette indlæg handler ikke om toiletforholdene i Københavns største shoppingcenter!


Derimod handler det om Arthurs lækre legemad, hæklet af min faster Laila og Laura fra Busters Mors Verden. Der er både burger, pomfritter og hotdogs, en masse frugt og grønt samt en gryde. 
Den anden dag gav jeg Arthur gryden på hovedet og utroligt nok kunne syntes han om det. Han plejer ellers at hive alle former for hovedbeklædning af i en fart... men ikke denne her.


Min far, som var på lynvisit, fik straks associationer til en film med en af fordums store helte, som jeg desværre endnu ikke har stiftet megen bekendtskab med; nemlig W. C. Fields.


Ud fra Arthurs udseende og min fars beskrivelse af, hvordan W. C. Fields får sne i hovedet hver gang han åbner døren, gætter jeg på, der er tale om kortfilmen 'Fatal Glass of Beer', som naturligvis findes på YouTube:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar