søndag den 15. august 2010

Wrapped in plastic

Jeg er begyndt at tage lidt weekendvagter ude på Thors Mølle igen - og det er altså hårdt! Hårdt også at skulle være væk fra den dejlige familie lørdag & søndag. Men Mejse forsikrer mig om, at de klarer sig fint & hygger sig herhjemme... hmmm... måske er det dét, der gør det så hårdt:)

I går blev Mejse så sendt i byen for at købe en gave til Jesper Paakjær, hvis fødselsdag vi skal til i dag. Det vil sige, Mejse skal til fødselsdag, og jeg kommer, når jeg er færdig på Møllen.
Vi var helt sikre på, hvad han skulle have, og på vej ud ad døren luftede jeg lige en enkel indpakningsidé for Mejse. Se engang hvad jeg kom hjem til:


... og nej, det er ikke en hamster, men derimod tredje sæson af den amerikanske tv-serie 'Dexter'.



Dexter Morgan arbejder til daglig som kriminaltekniker med speciale i blodspor... & har en hobby som koldblodig morder.
Det er hele serien kort fortalt, og den er fantastisk.
Hver gang Dexter er involveret i et mord på den ene eller den anden måde er der en skrækkelig masse plastik, gaffatape & - det siger sig selv - blod. Derfor den groteske, men morsomme indpakning... oven i købet i røde & hvide fødselsdagsfarver.

For at give en fornemmelse af stemningen viser jeg lige den smukke intro til 'Dexter':



3 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Kanon....gave og indpakning i perfekt match :)
Karen

Julia Hausfrau sagde ...

Her er vi også vilde med Dexter, fantastisk serie. Utroligt så sympatisk sådan en seriemorder kan være. Og introen er intet mindre end genial!

Lisa // Så gik der tid med det sagde ...

Fed indpakning! Herhjemme er Dexter altså også det største hit! Og vi glæder os helt VILDT til 26. september, hvor den nye sæson starter i USA. (Så ser vi det på computeren) Jeg er SÅ spændt på hvad næste sæson har at byde på, efter sidste sæson, især afslutningen.

Send en kommentar