mandag den 2. august 2010

Den forbudne frugt

Det måtte jo ske før eller siden...


... og således blev det i dag, jeg købte den lækre Apple-computer, jeg i så lang tid har haft våde drømme om.

Nu behøver Mejse & jeg ikke altid at skulle skiftes til at få fingrene i tastaturet - vi kan oven i købet sidde sammen ved spisebordet med henholdsvis te & kaffe, PC & Mac!
Nu kan vi sidde i stuen om aftenen og se film på den 21,5 tommer store skærm med de udmærkede højtalere frem for at skulle skrue helt ned for lyd- & lysstyrken i soveværelset, så sønnike ikke vågner!
Det er så mange fordele ved min nye computer, jeg slet ikke kan overskue det endnu... men vigtigst af alt; jeg har en Mac, og den større end Morten Hedes!


10 kommentarer:

Malene sagde ...

Tillykke med den nye baby. Mac bli'r du glad for! Ingen tvivl.

Julia Hausfrau sagde ...

Åh, min kæreste gjorde præcis det samme kort efter Otto's fødsel. Han havde også savlet over den lææænge, siden min MacBook omvendte ham ;)

Den bliver du (I) glade for!!

Sandra sagde ...

Tillykke med den:-)
Mac er GODT!

Julia Hausfrau sagde ...

Forresten, fik du mon skyen?

Jesper Pedersen sagde ...

Du kan tro, jeg fik skyen, Julia, og tusind tak for den... den er helt fantastisk flot!:) Lige så snart vi har fået hængt den op, tager jeg et billede og smækker det herud.

Unknown sagde ...

Til gengæld kan Morten Hedes MacBook være i Morten Hedes taske, og således kan den let transporteres rundt i hele verden... HA-HAA!

Hvorom alting er; Det er en rigtig dejlig maskine du har fået der - godt køb min ven!

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Uhhh ja det er da en lækker sag.. vi har også en MacBook og kan ikke undvære den.. !!

Karen sagde ...

Jeg har haft mac i 5 år og kunne ikke forstille mig at arbejde med andet. Mac holder:)

Mange gange tillykke med købet og skøn blog. Altså, hvis man må skrive det til hankøn;)

dobbeltagenten sagde ...

Jesper! I <3 din Wall-E figur!

Jesper Pedersen sagde ...

Den er jeg også meget, meget glad for! Mejse var i Canada, da Wall-e havde premiere, og da hun kom hjem var det med titelfiguren i bagagen... denne Eva-figur købte vi, da filmen kom til Danmark - vist i Toys'r'us:)

Send en kommentar