lørdag den 14. august 2010

Ti 10ng om mig

Den kære Hausfrau, Julia, har bedt mig fortælle ti ting om mig selv og derefter sende bønnen videre til endnu seks bloggere.
Første del af legen, de ti indrømmelser, kommer her:

1. Jeg elsker zombiefilm og drømmer om selv en dag at lave en med titlen 'IKEA of the Dead'.
2. Jeg er et kæmpemæssigt tudefjæs - især når jeg ser film. Senest brød jeg totalt sammen til afslutningen på 'Lost' & et tilfældigt afsnit af 'Futurama'.
3. Én af forældrene i vuggestuen, hvor jeg arbejder, har kaldt mig "pædagogernes svar på Michael Jackson" - jeg er ikke helt sikker på, hvad han mente.
4. Jeg er flere gange blevet sammenlignet med Elijah Woods - hver gang af folk, som ikke engang vidste, hvor meget hår jeg har på fødderne.
5. Ét af mine højeste ønsker er en mere massiv skægvækst, så jeg kan gro Wolverine-bakkenbarter.
6. I 2007 var jeg blandt de sidste 16 ud af 800 til at blive optaget på Odense Teaterskole - i den forbindelse dansede jeg med Laura Christensen i to stive timer.
7. Mit største idol er skuespilleren Henrik Koefoed - det har han været, siden jeg var otte år gammel.
8. Min bedste ven hedder Jacob og er to år gammel.
9. I starten af 1. G så jeg et program med illusionisten David Blaine, som inspirerede mig til at gå på slankekur - på et år gik jeg fra 90 kilo til 60.
10. Jeg sidder ned, når jeg tisser - og spiller i øvrigt altid Snake, når jeg er på toilet.

Anden del, videresendelse af legen til seks andre bloggere, kommer her:
Hans Lange - Langeland - kom i juli måned med syv indrømmelser, men mangler stadig tre!
Morten Hede - HedeSpot - er jeg nødt til at holde i ørerne - ellers får han ikke skrevet noget!
Karen - Karen Klarbæks Verden - er allerede, uden held, blevet opfordret. Her er endnu én!
Malene - Malenes Hverdage - har et par gange været så sød at kommentere mine indlæg, men først nu har jeg kigget på hendes hyggelige blog - denne opfordring er min måde at sige undskyld på!
Mejse - Blåmejsen - kan sagtens finde på ti ting mere!
Julia - The Vintage Hausfrau - behøver ikke skrive ti nye, jeg vil blot opfordre alle til at se hendes første indrømmelser, fordi de er så flot sat op!

3 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Ha ha ha, det var gode 10.

Hmm, den der med Michael Jackson, den kan virkelig også tolkes i både en god og en meget skidt retning...Jeg tror det må være til den gode side, han har ment!

Og så vil jeg i øvrigt gerne have slettet billedet jeg nu fik, af dig på toilettet med tigeren på skulderen, spillendes snake....

Og tak for komplimenten til mine 10 :)

Malene sagde ...

Undskyldning modtaget. Så må jeg jo igang med at udlever mig selv :)
Kh. Malene

Unknown sagde ...

Dumme-prutte-Jesper..! :P

Send en kommentar