mandag den 14. februar 2011

Forårsfornemmelser

Selvom vejrguderne fortsat insisterer på snefnug & frostgrader, kan man i dag se frem til den første fornemmelser af forår. I hvert fald hvis man er romantisk anlagt.
I dag er den nemlig valentinsdag.

For første gang skal Mejse & jeg fejre valentinsdag. Eller; jeg skal fejre den for Mejse.
Det bliver ikke helt traditionelt med kort, blomster & fyldte chokolader i hjerteformede æsker.


Mine planer, som naturligvis er en overraskelse, involverer blandt andet et par cherry cokes & en klassisk italiensk opskrift fra Gorm Wiswehs fede, fede pizzabog, jeg fik i julegave af Mejse. 
Senere på aftenen, skal vi se en film, som passer til lejligheden - dog ikke ligefrem nogen Julia Roberts-feelgood-romcom. 
Jeg har købt et par gode plader chokolade, lidt vingummi i Sukkerstokken & noget rigtigt lækkert i Summerbird. Alt sammen med toner af kærlighed & romantik.
Og så måske jeg skal se, om jeg stadig kan lave hjerter i cappucinoskummen, som jeg lærte på Joe and the Juice i sin tid. 

3 kommentarer:

Stine sagde ...

Jeg er ikke meget for Valentines day, men det der lyder nu rigtig hyggeligt :)

Julia Hausfrau sagde ...

Nårh, sødt med sødt på <3

Anita Konge sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggeligt Valentins dag:) ... her i huset fejrer vi det åbenbart ikke, den øvrige beboer lader det i hvert fald glide forbi i stilhed. Kunne du måske lære ham lidt?

Send en kommentar