onsdag den 19. januar 2011

Mad Men

Det er jo ikke ligefrem mandighed, der præger hverdagen, nu hvor jeg er gået på barsel. Det meste af dagen er gået med madlavning, bleskiftning & oprydning. Arthur & jeg har leget en masse, vi har spillet Mariehønen Evigglad på guitar og det har været fantastisk hyggeligt, men mandigt, det er det ikke.

Testosteronen fik dog afløb, da jeg skulle trille barnevognen med den ene hånd & bære tre poser fulde af bøger i den anden hele vejen forbi Vesterbro Torv & nedad Nørregade til Bogshoppen, hvor jeg fik solgte hele stakken. Dét gav et tilskud, så jeg kunne købe sæson 2 af 'Mad Men'.
Mejse har slugt første sæson i de sidste dage af hendes barsel, så denne anden boks kan hun få som præmie for at lægge ud med en ti timers vagt i H&M.


'Mad Men' foregår i en tid, hvor mænd var chefer, og kvinder var sekretærer. En tid, hvor det var okay at tage et glas cognac i kaffepausen, og hvor tøflerne stod parat ved siden af dagens avis, når manden kom træt hjem fra sin elskerinde.
Til gengæld havde mændene dengang ingen barsel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar