lørdag den 29. januar 2011

Det er sjovt at rydde op

Vi har gang i den helt store oprydning herhjemme, så alt bliver endevendt i håbet om at kunne fylde et par affalds- eller genbrugsposer. Vi har  mange ting!

Her til aften har jeg ryddet op i den røde Jesper P-jordbærkuffert og sørget for, at den næste, der åbner trækker på smilebåndet.


Jeg har nået en masse kasser i dag.
Jeg blev en anelse pinligt berørt efter at have samlet en stor bunke ting sammen, hvis videre skæbne, jeg tydeligvis har været ude af stand til at afgøre på et givent tidspunkt. 
I aften var jeg dog ikke i tvivl...


Fire sæt mere eller mindre defekte høretelefoner. To nøgler, som jeg ikke aner hvad lås hører til. En håndfuld forskellige batterier som måske, måske ikke virker. En 3G-telefon ude af stand til at skrive Æ, Ø & Å. En Samsung-telefon uden oplader. OG cirka 40 centimer ledningeskjuler. 
Ud med det!!!

Andre ting er sværere at skille sig af med.
Når der en gang imellem kommer en rigtig flot dvd-boks, enkel i designet uden for meget tekst & halløj, er der tit et papomslag omkring, som viser billeder af boksens indhold og lister alle specifikationer op i detaljer.


Sådanne papomslag har jeg haft nogle stykker liggende af i flere år, men nu er jeg klar til at vinke farvel. 

I øvrigt, hvis I undrer Jer over, hvad tingene i Jesper P-kufferten bliver brugt til, får I svaret her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar