søndag den 23. januar 2011

De tre små ord: Luksus. Limited. Edition.

Vi har brugt de sidste par aftener på at se sæson seks af 'Klovn', så Mejse har fået en masse motion - hun pendler konstant mellem fjernsynsstue & spisebord, når pinlighederne bliver for pinefulde.

Vi er på besøg hos mine forældre i Nordjylland denne weekend, og der er masser af klovnerier at komme i gang med; min far har de fleste sæsoner enkeltvis & min lillebror vandt boksen i mandelgave juleaften. Selv drømmer jeg videre om denne luksusboks...


... som jeg har fundet ud af, kun findes i sølle 1000 nummererede eksemplarer. Det er dét flotteste, der nogensinde er produceret til videomarkedet i Danmark, og jeg vil gerne støtte det - på et tidspunkt, når jeg har 799,95 til at støtte for.
Jeg kan ikke sige rosende ord nok om denne udgivelse, men jeg lader være... den skal ikke anbefales mere, før jeg selv har sikret mig et eksemplar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar