søndag den 7. november 2010

På ryggen en time til halvanden

Mens Mejse & jeg forvildede os ud på Thors Mølle sammen med Hans Lange, blev Arthur passet af sin farmor & farfar.
De kom til Aarhus i to biler fredag eftermiddag, tog Arthur med til Strandby i den ene og lod den anden stå, så Mejse & jeg kunne køre nordpå lørdag formiddag.

Denne sene søndag aften er vi netop hjemkommet til Friskoparken med et fyldt kamera & kløe i blogfingeren.
Jeg lægger ud med et billede fra lørdag aften:


Mændene i min familie har en lang & ædel tradition for at ligge på ryggen under sofabordet, når der er noget godt i fjernsynet.
Her er det min far, som ser en optagelse af Niels Hausgaards 2010-show, mens han med jævne mellemrum rækker op efter en håndfuld fra slikdåsen. Dén blev fyldt op efter sidste uges tur over grænsen i forbindelse med afleveringen af min lillebror, Mikkel, på sergeantskolen i Sønderborg.
Engang imellem kom far til at famle rundt i de mange julestjerner, som Mejse havde foldet og lagt i en lille bunke på bordet.

Tidligere på lørdagen, mens Arthur sov eftermiddagslur, nåede Mejse & jeg at gense Zack Snyders 'Dawn of the Dead' under store såkaldte "det-er-da-ikke-noget-at-se-protester" fra min mor. Som altid lod hun sig dog rive med til sidst og bandede da også en smule over den uforløsende slutning.
Senere så jeg det meste af Rambo-filmen; 'First Blood' sammen med de gamle. Det var et glædeligt gensyn, men desværre begyndte jeg at blunde efter en times tid og besluttede mig for at gå i seng.


I dag har lillebror Mikkel været i Skagen for at spille fodbold. Her til aften skulle han køre tilbage til sergeantskolen, så vi fik et lift til Aarhus. På en tur fra nord- til sydspids betyder et sving omkring snuden ikke det store.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar