lørdag den 31. marts 2012

Domino-effekten


Når først Arthur har fået lov at rode i mors og fars ting, er det svært at få hold i det igen... især fordi han leger så pænt med tingene. 
Forleden fandt han mit Domino Disneylândia, som er et dominospil med syv forskellige Disney-motiver: Mickey Mouse, Minnie, Fedtmule, Pluto, Anders And og José Carioca. Det er produceret af den brasilianske legetøjsfabrikant Estrela - engang i 50'erne eller 60'erne, vil jeg skyde på ud fra figurernes design. 






2 kommentarer:

Diana sagde ...

ej weird det har jeg også men klistermærkerne er så tørre at de bare falder af brikkerne :-( ret øv

Jesper Pedersen sagde ...

Så vidt jeg kan se, er spillet udkommet flere gange i forskellige æsker, men med samme design på brikkerne. Måske din udgave er ældre end min? Eller også er den bare blevet opbevaret forkert, en smule vådt, engang.

Send en kommentar