mandag den 30. maj 2011

Snydt igen

Jeg har lige nulstillet regionerne på vores dvd-afspiller, så jeg kan se 'Friday the 13th'. 
Boksen, som jeg købte tilbage i november, indeholder de første otte film i slasherserien. Det er de eneste film ud af en samling på mange hundrede, som er en anden region end den europæiske nummer to. Men det er desværre også de eneste film, jeg har lyst til at se lige nu.


Ret beset er det ikke vores dvd-afspiller. 
Det er en gammel Philips, vi har lånt den på ubestemt tid af min lillesøster, da vores dyrt indkøbte Samsung Blu-ray ikke fungerer. Hvis den en sjælden gang overhovedet gider afspille en dvd, risikerer vi, den hakker filmen igennem.

Jeg har aldrig fået gjort brug af garantien, da jeg er usikker på årsagen til afspillerens dysfunktion.

Det kan være fordi, det er en tidlig Blu-ray-model, som er kommet på markedet med diverse skavanker?!
Det kan også være fordi, den er beregnet til at hænge på væggen, og måske med tiden er blevet lidt slap i maskineriet?!
Men jeg er desværre bange for, det er selvforskyldt, efter jeg i sin tid... øhm... nulstillede regionerne på den...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvorfor hører du ikke p3?

Jesper Pedersen sagde ...

Som skrevet: ren og skær trods:) Jeg bilder mig ind, det ikke er noget for mig, men når jeg en sjælden gang har overhørt et program på arbejdet eller i et storcenter, har jeg egentlig været vældigt godt underholdt.

Send en kommentar