tirsdag den 26. april 2011

En af kulturkongens undersåtter

For en måneds tid siden tilmeldte jeg mig som anmelder på det online initiativ; Kulturkongen, hvor jeg netop har fået tildelt min anden opgave.


Først blev jeg udtrukket som anmelder af den romantiske komedie 'Venskab med fryns', som jeg hev Mejse med ind og se i Viborg fantastiske Fotorama. Og i morgen tager vi så et smut til Aarhus for at se teaterforestillingen 'Lovens vogtere' på Archauz. 


Det er nemlig sådan, at der følger to billetter med, når man skal anmelde en live-begivenhed fremfor et tilsendt materiale.

På Kulturkongen.dk kan man selve sætte kryds ved hvilke oplevelser, man har lyst til at anmelde indenfor kategorierne Film, Musik, Scene, Bøger og Kunst. 
Den mest åbenlyst fordel ved Kulturkongen er naturligvis det lille ord 'gratis'. Sekundært er der hele skriveopgaven, som jeg nyder, men det er også rart med det tiltrængte spark i røven (hm-hm), som jeg i hvert fald indimellem har brug for for at komme ud og opleve det, som findes på plakaterne rundt omkring.

1 kommentar:

Karen Klarbæk sagde ...

Super ide, at være anmelder.

Jeg har tildelt dig en award på min blog, sammen med to andre mandlige bloggere.

Håber du har lyst at deltage?

Karen

Send en kommentar