lørdag den 30. april 2011

And the award goes to...

... mig!


Karen Klarbæk har tildelt mig denne award, og det er jo herligt, for jeg elsker at tale om mig selv! 
Jeg skal fortælle syv ting om mig selv og sende awarden videre til 15 bloggere.
Nu begynder jeg:

1. Selvom jeg indimellem synes, jeg er et mislykket fjols, er jeg grundlæggende selvglad, og rigtigt godt tilfreds med både mit udseende og mine evner.
2. Da jeg inden barslen skulle sige farvel til min bedste vuggestueven, Jacob, brød jeg totalt sammen foran ham, hans forældre og alle andre til stede i fællesrummet.
3. Jeg bliver efterhånden oftere og oftere sammenlignet med Esben Pretzman, og jeg hader det.
4. Et par gange om året - og det kan tælles på én ulækker hånd - vasker jeg ikke fingre, når jeg har været på et offentligt toilet. 
5. Nogle dage drikker jeg flere kander kaffe, men synes stadig det er for lidt. I øvrigt virker det der koffeinkick ikke på mig, og jeg kan sove selv efter litervis af stærk mokka.
6. Jeg har ikke været til tandlæge i over fem år. Formaninger frabedes!
7. De seks ovenstående er direkte kopieret fra et uudgivet indlæg, jeg skrev, da jeg for et par måneder siden blev tildelt denne award af Charlotte fra morslille...


... grunden til jeg aldrig fik det udgivet var, at jeg ikke kunne finde otte at videregive prisen til. Jeg kan heller ikke finde 15 nu, som The Versatile Blogger-awardreglerne foreskriver - men måske inden længe i får et indlæg med syv gange 15 ting om mig som plaster på såret :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor er det herligt befriende at du fortæller nogle ting om dig selv som er skægge.. Læser mange "hønse" blogge. De ville Aldrig turde være så åben.. De ville istedet for at fortælle at de ikke vaskede fingere, fortælle at det ikke aaaltiid at de køber øko-mælk..
Fed blog!

Send en kommentar