lørdag den 11. februar 2012

Godt med Star Wars


Det har simpelthen meteorregnet ned med Star Wars-gaver det sidste stykke tid! 
Da jeg for nyligt efterlyste en figur i orange rebeluniform, skrev bloggeren Diana straks, at hun havde én liggende, jeg gerne måtte få. Den står nu på mit fine matchende Karlsson-ur og siger kuk-kuk én gang i timen.
Det sidste var bare noget, jeg sagde for sjov.

Og så for en uges tid siden fik Mejse tilsendt et par kasser med lyssværd, Lego Star Wars og actionfigurer fra Toys'R'Us mod at hun ville reklamere lidt for deres Star Wars-arrangementer i vinterferien - naturligvis i anledning af repremieren på 'The Phantom Menace' som 3D-film. 
Arthur og jeg har allerede fægtet lyssværdene til og samlet TIE Fighter'en. Måske får min svoger, Magnus, lov at låne den til hans mega Lego Star Wars-samling. Låne!

Du kan læse mere om Toys'R'Us-arrangementerne på deres hjemmeside.




1 kommentar:

Anita Konge sagde ...

Låne..låne ja, så kun låne..

Send en kommentar