søndag den 3. juli 2011

Stegt flæsk med persillesovs

Jeg sidder hjemme hos mine forældre i Himmerland, hvor Farsø-, Aars- og Løgstør-aviserne er fyldt af én ting. 

Og hvis man troede, det var det faktum, at den lokale sparekasse er på listen over næste pengeinstitutter, der krakker, og at der dermed forsvinder utallige sponsorkroner fra områdets i forvejen skrantende kulturliv, samt at de få tilbageværende forretninger lukker, fordi sparekassen har spærret kassekreditten og hævet renten i et sidste forsøg på overlevelse, så kan man godt tro om igen.

For inden længe vil Trend Kro, hvor jeg i øvrigt har arbejdet som opvasker og tjener, nemlig forsøge optagelse i Guinness Rekordbog for at have serveret mere stegt flæsk med persillesovs på en enkelt aften end noget andet sted i hele verden.


Hele foreninger har tilmeldt sig for at være blandt de 1000, som gerne skulle fortære en portion. Kromutter Gitte har sågar inviteret kronprinseparret personligt, da kongefamilien har haft stor tilknytning til Trend på grund af jagthytten. 
Beskrevet i bedste lokalavisstil, så er "alle sejl sat til!"


Prisen er 80 kroner inklusiv rødbeder og drikkevarer. Tilmelding kan ske på www.trendkro.dk.

1 kommentar:

Apricot sagde ...

Great udstationering! Det bliver sjovere og soooooooooooooooo spændende! Hvis jeg er en god kok, ville jeg helt sikkert blive en del af denne begivenhed.

Send en kommentar