fredag den 3. august 2012

Dumme idéer...

... det er, hvad jeg har valgt at kalde den blog-serie, jeg hermed introducerer.
Med udgangspunkt i mine egne erfaringer, vil jeg skrive om en række mere eller mindre negative menneskelige egenskaber: manier, fobier, ideosynkrasier,
Min mor benævnte dem altid 'idéer'. Ikke gode idéer. Ikke dårlige idéer. Dumme idéer!

Hvorfor hører det så hjemme hos en samler, som har svoret positivitet frem for alt? Først & fremmest fordi disse dumme idéer har udgjort en af mine til dato største samlinger. Af uvisse årsager har jeg bestemt mig for at udføre en masse tvangstanker & -handlinger, som ofte har hæmmet mig i hverdagen.
Til gengæld er det den eneste af mine samlinger, som er blevet mindre med tiden. Og det leder mig frem til blogberettigelsesårsag nummer to; i dag kan jeg nemlig smile af det:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar